Återigen

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Jag blir så trött på mitt hår alltså... Vad är det för idiotfärg jag har nu då? Kan man inte bara en gång för alla få den perfekta färgen och frisyren? Så slipper man tänka mer på det liksom.
Just nu har jag lust att ha typ 5 olika hårfärger. Alla på en gång naturligtvis. Kan inte bestämma mig. Går inte.
Sen är jag redigt irriterad över att jag ens har det här problemet. Usch, vad fult att ens bry sig om sin patetiska hårfärg. Som om det inte fanns viktigare saker.
Jag undrar om jag inte ska sluta spegla mig helt. Vad gjorde folk innan spegeln uppfanns? Var folk lika fåfänga då?
Näe, nu ska jag ta och sova innan jag får för mig att äta nånting för jag börjar bli hungrig.
Känner att det här inlägget var ganska värdelöst också. Kort och aggressivt haha. Fast jag har börjat omvärdera aggressivitet. Det kanske finns nånting bra med det också. Allt måste kanske inte vara glatt och trevligt. Det kanske kan vara bra ändå.
Aja, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback