Varför valde jag att fortsätta gå i skolan? Någon?

Sitter här hemma och har den märkliga känslan av att jag snart ska gå och lägga mig utan att det har hänt någonting, känns inte ens som att någon tid har förflutit sedan jag sist låg och sov även fast det faktiskt var 12 timmar sedan. Det kaaaan bero på att jag har suttit och pluggat en stor del av den tiden, inte gått utanför huset eller något och tänkt på i stort sett två saker under hela dagen varav tentainnehållet är det ena. Inte fått något ombyte av vare sig miljö eller tankar alltså. Trots detta så har jag lärt mig i princip ingenting av det jag har tenta på imorgon. Inte heller har jag lärt mig något av detta tidigare vilket lär resultera i en underkänd tenta imorgon. Härligt värre.

Nu sitter jag alltså och slösar ännu mer tid som jag skulle kunna plugga på till att skriva det här inlägget. Men seriöst, jag är ARG på linalg just nu. Jag vill inte ens se på den! Det är en märklig känsla, som sagt. Jag känner att jag så mycket hellre hade velat vara i imorgon just nu. Eller nej, på tentapub, i övermorgon. Jag vill umgås med människor. Jag har isolerat mig nu ett par dagar. Aja, imorgon är isolationen över men jag vet inte vad jag tar mig till om jag blir underkänd på tentan. Då dör jag lite, känner jag. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback