En ljus kväll

Då var det tillbaka till datorn. Jag har haft en sån otrolig lust att skriva de senaste dagarna. Helst på datorn. Jag har ju funderat på att skriva en del dagbok också men jag har inte riktigt känt för att belasta högerhanden på det viset som det blir när man skriver för hand. Det är ju så mycket bekvämare att skriva på datorn. Jag skrev faktiskt lite "dagbok" igår i ett Word-dokument av just den anledningen. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra för det jag har lust att skriva om platsar inte riktigt här på bloggen. Man är ju begränsad när man skriver texter som är avsedda för publicering på internet. Även om ingen läser.

Vad märkligt det är att ordet internet blir understruket med rött hela tiden när jag skriver det på datorn. Man tycker ju att datorn borde tycka det är ganska bekant...

Nu är det midsommarafton, om man beaktar det att klockan är över tolv. Hon är faktiskt över ett till och med.

Äsch, jag känner faktiskt att jag måste skriva dagbok istället. This shit is nothing for the blog. Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback