Nej, det får du inte veta!

Den senaste tiden (jag som inte kan hålla mig från att prata om "tider") har vardagen gjort sig tråkigt påmind. Nu är det prov varje vecka och inte mycket tid blir över till annat än det allra nödvändigaste. Det man gör är att försöka få ihop alla delar av livet likt en småbarnsförälder. Det blir till att pusta ut sen när höstlovet kommer. När alla måsten försvinner för stunden kommer medvetandet tillbaka.

Ibland när jag tänker på skolan kan jag riktigt känna stressen komma anfallandes i kroppen. Varje gång det händer blir min utväg att skriva ned en lista på det som måste göras, helst tillsammans med en tidsplan. Då blir jag lite lugnare ett tag till det jag märker att jag glömt bort den totalt och jag inte har kontroll över det längre.

Äsch, jag har inget tålamod att skriva om det här!

Det jag vill skriva om är... ingenting för den här bloggen.

Dags att inta nästa medium.



Tid att ta farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback